پنجره

سر هر دیواری میخکی خواهم کاشت، پای هر پنجره ای شعری خواهم خواند...

پنجره

سر هر دیواری میخکی خواهم کاشت، پای هر پنجره ای شعری خواهم خواند...

عشق یعنی این

زن وشوهر جوانی سوار برموتورسیکلت در دل شب می راندند.
انها از صمیم قلب یکدیگر را دوست داشتند.
زن جوان: یواشتر برو من می ترسم
مرد جوان: نه ، اینجوری خیلی بهتره!
زن جوان: خواهش می کنم ، من خیلی میترسم
مردجوان: خوب، اما اول باید بگی دوستم داری
زن جوان: دوستت دارم ، حالامی شه یواشتر برونی
مرد جوان: مرا محکم بگیر
زن جوان: خوب، حالا می شه یواشتر برونی؟
مرد جوان: باشه ، به شرط این که کلاه کاسکت مرا برداری و روی
سرت بذاری، اخه نمی تونم راحت برونم، اذیتم می کنه
روز بعد روزنامه ها نوشتند
برخورد یک موتورسیکلت با ساختمانی حادثه آفرید.در این سانحه
که بدلیل بریدن ترمز موتور سیکلت رخ داد،
یکی از دو سرنشین زنده ماند و دیگری در گذشت
مرد جوان از خالی شدن ترمز آگاهی یافته بود پس بدون این که زن
جوان را مطلع کند با ترفندی کلاه کاسکت خود را بر سر او گذاشت
و خواست برای آخرین بار دوستت دارم را از زبان او بشنود و خودش
رفت تا او زنده بماند

نظرات 8 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ http://ye-mina.blogfa.com

قبلن خونده بودم ولی خب قشنگه ارزش دوباره خوندنو داره

بهروز پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.ForLove.ir

سلام همشهری
وبلاگ جالب و جذابی داری
خوشحال میشم به وبلاگ منم بیای و نظرتو در مورد پست جدیدم : عشق و مذهب بگی
اگر مایل به تبادل لینک هم بودید : سایت منو با نام :
برای عشق
www.ForLove.ir
لینک کنید و اعلام کنید که لینکتون کنم

حبیب جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://parsa153.hranblog.om

وبلاگ زیبایی دارید مطالب بسیار جالب بودند ممنون از شما
اگر دوست داشتی سری هم به وبلاگ ما بزن

مسعود جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

واقعا ما مردها چقدر فداکاریم :دی
قابل توجه نویسنده :پی

tanha یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ق.ظ

داستان قشنگی بود ولی حیف که فقط یه داستانه.در کل مطالب جالبی دارین

لیلا سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

وای الان گریم میگره
ژسرا باید یاد بگیرن

نارنجی دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

فوق االعاده بود

مریم سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

کاش واقعی بود مطالبت خیلی عالین ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد